Wednesday, September 10, 2008

Apa yang aku lakukan di kala tensen?

  • termenung lebey dari sejam.cari port bess..tenungg jek.(smbil pk mslh)
  • jadi kecoh (cakap extra byk n merapu) or diam yg teramat. :|
  • driving!!lebey dr sratus km sejam.(sbb kncil yee..klu tak ak da bwk lg lju..tkut terbang jek)
  • makan byk..or tak makan langsung..
  • mula studi (klu ak tensen sbb studi r)
  • bjalan2 di tasik UTP yg indah.
  • chat ngan org yg tidak dknali.
  • tepon mak.
  • bce buku cte n xkuar bilik.(seyes dpt kurng kn tensi)
  • shoppin!muahah.mmg xingat dunia r..
  • dance!(tym klas co-q je la)
  • dgr lagu 24 jam.
  • pk kje2 gile..cth:tdo kat irc(tym studi week dlu)hahaha.tp xbrani.
  • pegi ipo tnpa dirancang.
  • men sports (lme da xbuat)
  • las choice..menangiss~ (lme gak xbuat)
  • terkini nye.gi salon cuci rambut (die siap urut,bes2)



urmm..banyak lg.setiap kali tensen len2 aktiviti..heheh..stiap org ade cara tersndiri kn?btw aku plg benci tensen2 emo2,akan cuba aku elakkan.tp klu tensen sbb studi xpe gak kot (salah aku gak xstudi awl2). dapat sedarkan aku dari melencong jauh,wlaupon da melencong pon. pape pon............


MENYESAL DAHULU PENDAPATAN,MENYESAL KEMUDIAN TIDAK BERGUNA.
(mae kate btol ayat neh,klu slh serbu die.hehehe.)





STUDI2!!!!!




p/s:sgt risau ngan markah quiz,tes ngan esaimen.*tawakal*.


8 comments:

Anonymous said...

1st.. wakakka

emm chat ngan orang yang tak dikenali.. termasuk aku la tu.. wakakkaka

ahmad_nizam said...

tension?? haih try solve tension and compression bab 6 static tuh..

aRiDaN said...

tmukmkd,

ishh..ak knal ko.hahah
nme ko syafiq..
nme awek sofia..
dak iT..blaja kat UMT
org nogori..

ahah!
btol kn??
wakakaka


nizam,
td bu blaja cara mudah..
snng2
tp klu deg 45 r..klu x
cm knpiussss..
hehehe
ble nk ajar ak neh???huhu

Syalily said...

nape pulak aku orang negori? aku orang slangor la.. cheras.. wakakka
aku berjaya meng-asimilasi-kan diri dengan baik sekali

ekau fail

aRiDaN said...

eeeeeeeek?
um
awek ko kot org nogori..
mueheheh
nenek ke.
mak ke
sape2 la..
msti de sdare kat nogori.

Abir Abhar said...

nadira..
dengan bangganya
beta memaklumkan
anda DITAGGED

Anonymous said...

errr tak de sorang pun yang orang nogori. mintak ampn lawehhh

anda gagal dala, tekaan yang ke 1003 (kenapa bukan 1001? sebab 1001 dah terlalu popular. 1003 belum)

aRiDaN said...

abir;
yes my lord.t hmbe buat

syafiqq;
ces..
tp...
kt mne ek aku nmpk serembn ke ape ntah..
frenster ke..
umm..