Sunday, January 31, 2010

awal semester yang lapang.

awal2 sem neh memang sangat lapang,
dan aku suke ! har3
sebab bleh plan nk gi mane2 on the spot,xyah pk ade meeting ke tak.
tapi xbanyak kuar pon,
banyak merehatkan badan jer....zZzzzZzz

tapi hari jumaat hari tu,
aku berjaya ke gua tempurung setelah sekian lame,
memang ak dah lame nak pegi tapi tade peluang,
pegi ramai2,5 kereta,memang syookkkk habeh!
gua tuh super besar ! beyond expectation,
n aku rase orang malaysia patut pegi,
semua orang patut pegi dan lawat sendiri gua tuh,
rase cam xcaye,40 minit dari utp je ade gua secantik dan sebesar itu.
sangat menarik !

aku teringin nak pegi lagi tapi mau pakej grand tour,
mencabar lagi..heheh,
aku rase neh boleh jadi hobi baru aku kot,
meneroka gua,
seyes aku suke giler2.
tapi hari tu pendek sangat,sob..rase cam kejap je dah kuar.

hmmm,
nak buat research la,
gua mne patut aku lawat next? ^o^


No comments: