Friday, December 18, 2009

Bukuan hati.

da lame terbuku lam hati aku neh,
hari2 aku fikir,
bley buat novel beribu muka surat da kot.
hehehe.

aku terfikir,bile la nak berisi sket!
aku kurus tahap orang bley panggil batang kayu,
takpun,
stranger baru kenal leh bagi nasihat suh mkn byk2,
apekan lagi sedara mara aku.... -.-'

nak suh aku MAKAN BANYAK??
xpayah laaa...bukan nye ak takde selera,terlebih selera ade r,
nasi adalah makanan kegemaran aku,
sehari kena makan sekali atau due atau maybe tiga..hehehe
lapa jer,cari makanan,lapa,makan,lapa,makan.pastuh tido..hahah
klu orang cakap aku kurus sangat ke,batang kayu ke,suh makan banyak2 ke,
nak tau aku watpe?
aku cakap.."ikut ske ati aku r,bukan nye ak nak jadi kurus keding!!*&*%^&7$#$!!"
tettttttt..salah!!
aku :) senyum jerrr...senyum kambing tak ikhlas..heheheh..lam hati...tettttttt hanya Tuhan yg tahu..huhu

sebenarnya kan,
mengata orang,
cth 1:"weh,kurus gler ko,xmkn ker?xya2 r diet,laki tgk pon xlalu",kata A kepada B yg kurus keding

adalah menyakiti si B sama seperti jika,
cth 2:"weh gemokkk!",kata A kepada C yg gemuk

turut menyakiti si C,
so mcm,
aku paham perasaan orang yg agak berisi neh bile orang kata diorg gemuk,
dan perangai orang mcm si A neh,
blh membawa kemurungan kepada si B dan C.
morale down cm orang putih kate...

paling xle blaaa..
ade gak orang jeles ngan aku yg keding,
padahal lam hati...xde nye nak kurus cam aku,
yea diorg jeles sbb aku takya diet..duhhh~
tapi btol gak kot,xya diet!makan je sesuke hati,
berat mantainnnn~
har3

aku ingat nak tambah 5 KG cuti neh,
tapi,susah seperti yang disangka...
hahaha
takpe lah,
perlahan-lahan la ye..
bukan aku yang nak kurus,
dah memang ketentuan Ilahi,
sampai masa nanti,berisi la sikit..
janji sihat walafiat.
ameeeen~



p/s:aku post neh bukan sebab ade orang mengata ke apa ke,aku tak simpan lam hati pon,neh sebab baju yang aku bli,ak takut nak pakai sebab aku kurus keding...hehhh(moral down)


4 comments:

eiJu_wQ said...

Haha. Lawakla Nad~~ but den, u shud b grateful cuz xyah diet. mkn ah pil pe2 y ptut utk tmbhkn berat badan ek. GOOD LUCK! XD

aRiDaN said...

pil ecstacy?
nyum2
hahah

farah said...

nadd,,,jgn gemuk! t ak xd geng!

epi la jd org kurus-makan byk-xefek...mcm kite nih!! lahapp je suka2...

cool je,,,lantak la spe yg jaki kt org slim kerengga cm kite ni~

Nadira said...

yeahh
hidup kerengga!
hahah