Tuesday, December 1, 2009

aku macik serabai.

sebelum cuti,
aku excited giler nak mampus,xsaba nak cuti,
macam2 da plan smpai xleh fokus blaja,
hahah,


sekarang da cuti,
aku duk umah,
rambut serabai ngan tshirt ngan suar trek or suar pape yg bkn jeans,
lepak men game phone,dlod applications,tgk tv,
dlod movie,dlod ugly betty,
tunggu gosip girl,90210 ngan big bang theory kuar,
usha blogshops ari2,
check email hari2,
facebook hari2,


yang peliknya,
aku sangat malas kuar rumah,
slalu nye cuti ade je plan kuar(sebab nga saving pas bli fon),
sekarang takde unless ade org invite,
nasib bek,ade gak org nk ajk aku kuar,
aku sangat super malas untuk ajak org,sebab aku malas nak kuar..
so klu org ajak tuh,
ble da say yes,nak taknak kena kuar gak,


yang pasti nya,
aku nak gi genting highlands!!
ngan kawan2 skolah lame..
tym raye ritu enjoy gler ngan diorg walaupon lame da tak jumpe,
tapi bes2,
kadang2,kawan-kawan yang kte tak braper rapat,tapi ble jumpe blk bley lepak,borak cam dulu2 tuh la kawan sejati...
daripada,kwn yg kte anggap baik,tapi ble renggang or cuti ke,den jumpe balik dah jadi awkward or da tak rapat.pelik kan?

dat's lifeee~


baru ku sedar,
cuti tuh 2 bulan kot!!
tak kan nak lepak golek2 atas katil,
golek2 atas sofa depan tv jerrrr...


aku nak nek kan berat badan,
so mkn la banyak2 kan,
tapi dah makan banyak,
mak aku kate kena la exercise...
aku patut mule exercise kot,
esok swimming jummm!!


tibe-tibe~~~
semangat tanak bazirkan cuti datangggg.
oh sungguh!
aku tanak biar ia berlalu begitu saja!



well sok pagi go swimming,
den kazen nak datang men keybod,
bley blaja dari die,
den got a bisnes meeting at nyte,
hmm a good start after a long deeeeeeeeep sleep,
yeahhh!!



i believe there is no better place than home :)



4 comments:

eli.Suhaili said...

Your are so rite! definisi kawan sejati tu betul :)

Yeh! Happy holiday Nad! Nak shopping baju next sem (baju event! haha) Jgn lupa ajak!

p/s: baru bt list shopping fr next sem dua hari lepas. Auuw tk saba! ;D

aRiDaN said...

hahah
aw la ajak,
saya takkn ajak sebab super malas.
hehehe

.fadheR. said...

tunggu syee nak ke genting :P

Nadira said...

sad :(
sume org xjd g genting.
sy tggu aw fadhe!