Monday, July 27, 2009

this is it.

rasa cam bodoh giler,
rase cam di pergunakan pon ade,
senang nye kan cari org len,
takpe lah,
lagi senang aku nak lupa.
terima kasih.

kawan-kawan aku yang lain lagi hargai aku,
aku pon patut buat benda yang same,
abaikan semua ini,
aku da tak kesah~

btw
jam 11.30 tadi,eli duk msj cakap ade org nk bli brg.hahah.aku dah la tengah meeting YEC,mintak la excuse dlu.duk terkejar2 gak r balik bilik,sampai2 jek pintu kunci.ketuk2,diorg bukak sambil wish bday,siap ade kek,tiup lilin,belon2,n benda pop yg kuar strings tuh.heheh.padahal da belated.yep da sbulan pon,so aku sekarang 20 taun 1 bulan.weee~ uh2~ thank you korang !! ILYIA,MAE,ELLI,SARAH N ELLA !! SAYANGGGGGGG KORANG SUME !!

sangat heppy!
da r semalam lunch ade org blanje,tenkiu jebon.
and
dinner lak ilyia bnje,mkn ketam,tomyam,n ade lgi la lauk2.pehh.terbaikkkkk!nnti nak pegi lagi restoran tuh.

tenkiu2,
kat nisa also,
been a very gud listener.

actually,
tengah lalui saat2 genting gak r.
tensen kot.
tapi xde da.
da OKAY !
im backkk~

1 comment:

eli.Suhaili said...

Haha! Sayang Nad jugak! ;D
Sorry lah Nad, kitorang tunggu 26hb baru nk celebrate bday awak. Huhu

Kek licin;p