Tuesday, May 26, 2009

boipren??

aku sedang berchit chat ngn mak saudara ku,
tbe2 naek la topik sal boipren,
mak sdare ak duk korek2 ckp ak de boipren.adeh.-.-
inilah pbualan nya;


zehan77: boy fren ira sihat dok?
PeaCeMaKeR: haha
PeaCeMaKeR: xdok ah boipren2 neh
PeaCeMaKeR: kawen trus
PeaCeMaKeR: keh3
zehan77: eleh.. dok ngaku
zehan77: mesti ada nie..
PeaCeMaKeR: adush
PeaCeMaKeR: xdok ah
PeaCeMaKeR: naya xdok agi *(naya tuh kakak ku)
PeaCeMaKeR: tggu naya lu
zehan77: naya tu milih sgt
zehan77: ira ada doh ni
PeaCeMaKeR: haha
PeaCeMaKeR: xdok eh
PeaCeMaKeR: cri r sorang
PeaCeMaKeR: hihi
zehan77: nok ke?
zehan77: nnti mok gee knal kn loyer..
zehan77: hensem
zehan77: putih lepput
zehan77: tapi dok taula ada dok lagi awek
PeaCeMaker:(Fill in the blank) ^.^





hurm..no komen..anak2 sdare akan jadi mangsa slepas da abeh skola n masuk U neh,adeh.topik hangat stiap kali jmpe neh la,'boipren sihat?', aku rase pas da grad kang tukar lak,'bile nak kawen?' hahah


6 comments:

farhana roslee said...

tu la pasal..

biler dah masok u
org akan tnya
"boipren sehat?"

biler dah grad
org akan tnya
"bile nk makn nasik minyak?"

biler dah kawin
org akan tnya
"bile nk dgr suara budak ni?"

biler dah dpt anak
org akan tnya
"bile nak dpt ank ke2 plak?"

tak abeh org akan tnya

naseb baek diorg tak tnya
"bile nak kawen satu lagi?"

life is all about questions,is it??

TMUkmkd said...

kalau aku la..

sehatttttttttt... makin sehat badannya


emm merujuk kepada lappy dihadapan aku :D

aRiDaN said...

haha
yeah right papoki!
ko get ready r blk ganu kang.heheh

syafiq,
xbek mnipu.hahaha.
tp klu ak de pkwe pn,aku xngaku.
heheh.

farhana roslee said...

tu ar..
mau nye tak..
makcik2 sepupu2 aku ramai nt..
lari2..

sy bebas dr pakwe!
hoho

farah said...

nad!! cr bf cpt!!

aRiDaN said...

xmau

saya bebas dr pakwe!!
hak3