Friday, June 5, 2009

Cuti Paling Best !

cuti sem ini paling xmembazir masa.
hari-hari,ade jek bnde nak buat.
akhir2 neh byk kuar la,kua ngan famili sbb ayah aku tgh cuti sminggu.
so sminggu la kteorg jln2 non stop.
round kL,balek tganu,makan kat luar (hampir hari2 kot).
tapi ak spent kualiti tym bersame keluarga.sangat seronok!bkn senng nk kumpul rmai2 cenggini.
heee. :D

oh ye.aku first tym drive ke tganu,paling jauh r neh.hebat kn.kih3.
dan juge,aku lepas ke shah alam.walaupon sesat mncari jln ke sane.hahaha.tapi pulang dengan lancar.hihi.aku pegi sane nak jmpe kwn2 yg maseh dlm persediaan ke luar negara.ramai yg da fly,tp ak nk jmpe kwn bek tym kat mrsm qtan dlu jek,heheh iaitu azzah dan helwa!azzah da fly ke india n die pulang cuti sminggu,helwa lak bakal fly ke germany~ aku fly ke toronto jek.haha.yg pelik nye,walaupon ak msuk cmpus intec n ak tau dak2 citu sume bakal fly ke plbagai negara tapi ak xrase jeles tak mcm dlu la.skrang ak rase cm xde perasaan jek sbb ak da ade scholar petronas,blaja pon kat U yg hebat pe (cream of the cream,kate ibu munchit).oleh itu,aku da bpuas ati.ehh belum lagi,still nk pegi oversea tp untuk melancong,honeymoon ke.hahah.

banyak lagi cte sbenarnye tp cm xpe la kot.let the pics explain it all~



gambar latest mok,ayoh, aku :)


masjid kristal,plg cantik!(sebuk jek kakk aku)

jeti sbelah pasar payang


bas plg unik


kwn2 yang bakal fly~


ain,helwa,aku,azzah

2 comments:

ridhwan said...

nad..aku xde duet r..pakai duet ko sindrik..~

aRiDaN said...

haha
iye2 duwe
duit sdrik2 ekkk