Tuesday, December 20, 2011

Hikmah.

baru-baru ni aku kehilangan barang paling berharga dalam hidup aku.
antara barang2 berharga laa.
nasib baik yang lain selamat.huhu
aku seperti mak kehilangan anak selama sejam.
ke hulur ke hilir,tertonggek-tonggek mencari-cari.
selepas tuh aku give up,memang sah! kena curi takle watpe da.
dengan perasaan berbaur cuak dan sedih.
cuak sebab aku tak hafal no sape2 pon selain mak aku dan no aku sendiri.hehe
sedih sebab...aku rase kehilangan half of me.
very sad indeed,breakup pon aku tak nangis.

so, i broke down in the train,cryin my heart out.then, a girl about my age comforted me,so sweet of her...huhu

5 minit kemudian aku decide...beli baru!!its not the end of the world just yet.i'll buy sumthin a lot more awesome.otak aku mula la berkira-kira duit yang aku ade. teehee.

selepas aku buat loan dengan ah yoh campur ngan saving sket, 16 disember tarikh keramat.aku da dapat pengganti :D gumbira nak mampus.tersengih sepanjang hari sehingga hari ini :)



itu la, patah tumbuh hilang berganti. ;)

No comments: