Sunday, October 4, 2009

So proud.

walaupon sakit perut,
esaimen pon blom siap!
aku ternampak sumthing kat facebook sorang rakan aku neh.

TAHNIAH!BELIAU TELAH DILAMAR!

ble turn aku?lambat lagi.....

ape yg proud nye?
aku usha2 gambar-gambar rakan aku neh.
aku nampak satu riben kecik di selendang nya.
ku tilik2,upenye tuh riben yg aku wat untuk convofair dlu!
aku,mae dan adeera buat riben kecil itu untuk dijual atau as a gift to my lovely customers.

sekian lama,
aku pon xpakai sangat riben comel itu di selendang,setelah nampak,rakan aku neh pakai untuk majlis lamaran die,aku rasa cukup gembira dan bangga!

TERIMA KASIH !

rase terharu dan diHARGAI...sob sob sob
akan aku buat lagi riben yang lebih cantek dan comey lotey,pastinya handmade ! dan takkan ada yang serupa diluar sana.heee~


No comments: