Sunday, October 18, 2009

12 10 09


hari yang bersejarah.
sepatut nye 11 10 09
tapi ditunda keesokan hari nya atas kesilapan pihak hotel.
pape pon tetap bersejarah bagi aku,
sebab aku nyanyi solo berlatar kan muzik kwn2 aku men.
cam mimpi pon ade.
sebbek aku tak gelabah.
berjaya melepasi halangan gelabah aku.
insyaAllah pasneh aku ley present utk pcs dengan penuh konfiden.
takda harapan nak jadi glamer pon,masuk af ke,talent search ke,memang tak layak pon.
ini sekadar suka suki la org kata,meriahkan majlis.menvariasikan persembahan malam tuh.khas buat budak2 civil 07/08.
sebagai kenangan aku nak post video kat sini.tapi tak amek lagi ngan dedeng video tuh.
memang seronok lah malam tuh,satu event civil yang berjaya!aku happy sangat,dapat amek gambar rmai2,baju lawa2,konvoi,makan sedap,nyanyi,muzik,selawat,raya,civil :)



 


*sempoi jek backdrop






*miss perpel



 


*arkk arkkk~~



 

 

*make up paling hebat by izzah dak sbelah rumah


 

*gambar ramai2



No comments: