Saturday, March 14, 2009

kecil hati.

sungguh.
setelah sekian lame.
aku telah sakit hati.
xnah sakit ati kat org selama ini.
ade tuh ade tp bese nye skejap jek.
da bangun lupe.
yg neh len...da bangun cam.wth!
'die pk ak cmtuh ke....'


pastuh....
mcm2 la lam paler otak duk pk.
pk positif takpe.
tapi takkk,ak duk pk benda negatif.
mood pon terbang~
sewa kete,drive sorang2..hahaha
(pdhl sume bz xle tman)
tapi gud thing gak.
aku lupe sume benda buat seketika.
hehehe.


tapi seyes,
kate-kate tuh.
wat aku xnak kuar ngan laki.
xde mood nak ajak lepak ke ape.


emo?
ak emo men2 ade r.
tapi neh len.
sbb ak pompuan.
pompuan tulen yg ade hati n prasaan.
(eceh)
mesti la terase.
biar la org ckp aku sempoi cam laki.
but still there is la imit for everythin.


baru aku sedar,
terlajak perahu boleh diundur,terlajak kata buruk padahnye.
so,
aku pon kna watch out ngn kate-kate aku kat org len.




kepada smua yg ak pnah wat sakit ati.mintak maaf banyak2.Sesungguh nya yg baik itu datang dr Allah,yg buruk tuh dtg dr diri ak sdri.

PEACE (^.^)v








bkecil ati buat aku down spjg hari.
tapi,sok maseh ade.
mari berseronok ngan adik2 kg bota!
lame xjumpe.
:D

3 comments:

Syalily said...

duhhhhh..

kecik ati kamu...

relax udah.

kacang buncis (sokonglah kacang buatan malaysia.. kacang peace (pis) bukan buatan malaysia)

Firdaus Idris said...

alorh.....
ape yg kamu kecik hati sgt thu???
chill la.....
yg pntg,smile always,ok!!!


p/s:bila kete baru maw sampai??haha

aRiDaN said...

ape yg pnting??
snyum sokmo!!haha
:D
ishh
da chill daa..

tq2 syafiq n firdaus :P



p/s:da smpi!hihihi