Saturday, November 19, 2011

Makan-makan.


lately aku banyak spend time kat dapur.hahah.
bes kot dapur ni.kecik.barang2 xbanyak.
masak simple2 da cukup da.
awal2 dulu masak nasi je,lauk bli kat kafe tapi klu gi bli kat kafe,
kadang-kadang tak puas ati laaa.mahal la tak sedap la.
so masak je la sendiri simple2,sedap dan jimat banyakkkk.
dan of course aku tweet almost everytime aku siap masak.
hahaha. no reason,just that twitter has become an important part
of my life.cam my acting bf la pulak.
sumtimes it respond back too XD

Food Collections


telur rebus sparuh masak.haha.nampak simple tapi kena pandai bajet mase la.breakfast plg simple dan kenyang lagi sedap!

yang ni sume orang pandai masak.hahah.cume aku tambah udang je (konon nak wat jemput udang tapi tepung tarak)

RBTM Cheeeeeeeese, fav dish for supper!

dengan kaki2 masuk gambar.carbonara macaroni.simple gle.

nih la simple lunch aku.terung panggang and ayam grg sos tiram or ayam grg kunyit ke.yang penting bawang tuh kena banyak.sedappppp

ok.tipulah aku buat yang ni.haha.steak ni aku makan kat Dubliners Ipoh,murah la.satu set meal siap starter,meal,dessert n drink from as low as RM15 dan siyes sedappp!!

nih dessert kat Dubliners.hehehe.have to go again!XD



No comments: