Sunday, May 30, 2010

Going places !

aku dah decide !
cuti nih akan jadi paling best everrrrrr,sebab aku spend duit dan masa aku dengan jalan-jalan,makan-makan, dan juga photoshopping.
muahaha.no more malls?no way,mall dengan shopaholic cam aku takleh dipisahkan,'bagai aur dengan tebing'.
akan tetapi...akan aku kurang kan sebab duit pun kurang.So aku da decide da list down few places yang aku pasti pergi cuti sem ni.paling2 sikit pon lah atau paling komanggg in sleng ganu,10 tempat la aku nak lawat.insyaAllah klu tade halangan.hehehe.
ok,5 tempat pertama adalah...jeng3...

  1. Zoo Negara -last pergi mase umo 3 ke 4 tahun tah,lost memory :(
  2. Air Terjun Bukit Belacan-aku xpasti la air terjun atau sungai,yang pasti xpenah pegi
  3. Ampang Look Out Point-nih penah pegi..hehe cantekkk.nak pegi lagi maybe makan2 ke?hihi
  4. Lake Garden @ Taman Tasik Perdana-xpenah pegi,rmai org cakap cantik!must go go go~
  5. Central Market & Petaling Street-penah pegi tp cam skejap sgt,CM xnah pegi..

okayh,
nih baru 5,ade lagi sebenarnye,
KL tuh de macam2,tapi baru sekarang aku perasan aku tak tau byk tempat sekitar KL tuh.
rugi2,sekarang da de peluang.akan ku gune spenuhnye!
tak sabar nye nak balikkkkkkkkkkkkkk!

No comments: