Saturday, April 3, 2010

Hujung minggu.

aku sepatutnye di rumah,
tapi las minit cancel sebab parens ku nak balik dungun tengok rumah.
 So,nak wat pe nih?

Semalam aku pegi Charity Nite dkat CH.
agak bosan tapi enjoy tgk budak2 kecik have fun.
dak2 cina UTP pon sporting!cayalahh~
pastuh lepak ngan min,duwe n ajim.
agak jeles ngan min n ajim sebab dorg dpt amek gambar ngan lyana fizi estrella.demmm!
tapi kaver jeles tuh,buat2 cool je la.huhu.

nih first time aku pegi charity nite camni.
aku rase not bad r utk raise money buat orang2 yang memerlukan.
good idea la cume nak pegi tuh jangan paksa diri.
baru lah kite leh enjoy.
memang sangat tak bes klu pegi pastuh nyesal la,ape la.
buat diri sdri rase bosan n org len rase nyampah.

pape pon,
i had fun last night :D
harini nak pegi tengok prelim eupho lak.ayuh sume!



*amek gmbr dkat poster lyana fizi pn jadi la,bersama jufri

3 comments:

.fadheR. said...

ala nak lepak ngn korang! ajim datang sleepover dgn min ke?

NaDia said...

mak n ayah balik dungun sbb nak jupe naya dlu...jgn jeles..=)

aRiDaN said...

haha.
jom fadhe!xah.
min gedik.aku gi amek n anta die pulang kot.haihh

naya ngade.