Monday, November 2, 2009

ketagihan membeli-belah.

aku tau,
ramai pompuan de masalah same cam aku,
tapi aku pon tau mereka boleh kawal,
aku tak boleh,
boleh tuh boleh,
tapi sekejap jer,
pastuh balik kepada asal,
dalam hati aku cani r,
"klu xbli kang nyesal lak blk t" (situasi di luar)
"klu xbli kang ade org len ambik,pstuh takde restock da"(situasi di bilik-online)

huhu..
nak dekat2 exam neh lagi la ketagih nya,
ye bagi aku,
bila shopping atau membeli belah nih,
aku lupa semua benda,(xingat dunia la katakan)
dan keadaan aku masa tuh terbaik la,
paling bahagia,sangat bahagia~
hahaha

orang kata kat utp takda benda,
cane mau shoppin,
tapi aku still ade internet,
online shopping wes!
ya transfer duit gune cimbclicks,
sok luse brg sampai kat blok O,
senang kan?
barang2 pon tade la mahal,tapi bila da banyak mahal gak kot jadinya.
aku da spend hundreds kot online.heheh
tapi stakat neh xde kena tipu or menyesal lagi la,
sume puas ati!
kadang2 better than expected.
sbb tgok gamba je kn,tiba2 brg sampai.perhhhh~

sekarang neh matlamat aku satu je,
cuti neh nak clear barang2 aku.
jual sume yang tak pakai or tak penah pakai.
heheh
sambung bisnes aku yang tgh on hold tuh
dapat duit,bley shopping barang baru.hehe.
shopping tetap di hati,
better than having boyfren kot (sebab aku single hahar)

apa aku mengarut pon aku tatau,
sekarang tgh tggu barang 'paling mahal' ak nah bli.
insyaAllah sok sampai.yeehaaa~


 showing off sumthing dat i bought TODAY.



*the red shoes,hihi


No comments: