Tuesday, September 15, 2009

oh rendu!

rindu sangat2.
ko antara yang terpenting dlm hidup aku.top 3 yang pasti!
rindu gle kat ko.
rindu hari-hari di mana,
ko teman aku gi kelas,
teman gi pos ofis,
teman gi bank
teman gi bazar,
teman aku nangis,
teman aku jerit,
teman aku nyanyi,
teman aku makan,
teman aku jalan-jalan,
bawak aku shopping,
lindung aku dari ujan,dari orang jahat,
sejukkan aku bile aku panas,
tapi bese nye,bile ak panas ko pon panas,sebab UTP memang panas.hehe
oh ye,plg penting bawak ak balek umah!
jadi store simpan barang2 aku,hehe
ko cam segala-galanya,
ko lah boyfriend aku.yes u are!
biler aku down,
ko men lagu bes2 macam phm je perasaan aku.huhu
ko la tempat aku luah perasaan,marah,sedih,gembira...
tempat aku lari dari orang lain,
aku takle idup tanpa ko!huwaaaaa~
takpe2 seminggu jek,pas raye jumpe blk k.
im not crazy but i am missing u damn so much WSK601 !! U always there for me,wait for me k?huhuhuhu
;(

No comments: