Saturday, February 7, 2009

Percintaan?topik hangat!

ak xtau nape,tapi ape yg ak perasan remaja2 tmasuk aku ske berckp sal cinta.cinta itu,bagi aku banyak maksud nye.tapi yg plg hangat skrang cinta antara gadis dan jejaka.memang sronok,sume nye indah aku akui aku penah lalui nya.kadang2 aku cam bangga sebb ak ade pengalaman tapi sebenar nya,aku rase pengalaman tuh tak ckup pon nk banding ngan orang len.tapi xpela kan at least ade gak.heheh.mungkin lagi bangga kalau percintaan tuh smpai ke jinjang pelamin.ahhh kolot nye aku,pk kawin la pulak(kate org).tapi xpe,aku abai jek.pendapat orang len2,ade yang nak men2.ye la remaja lek r,ayuh cari byk pengalaman,awek lg cun,lemah lmbut,pkwe lg kaye,hensem,howt.buat list,kite 'tak tak ge' mne terbaik.heheh.


motippp


cinta melibat kan hati dan perasaan.suka duka,ceria muram,sihat sakit.sume berkait.itu pengalaman sebenar(aku rase la).dan aku rase rmai yang belum bersedia tapi bercinta gak dan berakhir ngan perpisahan yg menyakitkan.pape pon,aku belum bersedia.




akan ku nanti kan saat untuk kita bertemu.
itulah jodoh kita.
insyaAllah.

4 comments:

Syalily said...

wowwwwwww

matangnya :D

Anonymous said...

nad nk kapel ngn shape??

wuuuwuwuwu~~~

aRiDaN said...

xde sape?
hahahhahaha
ape la kmu neh..

ridhwan said...

nad..sejak bile ko ade atie jiwang ney??nie bukan nad..lalala~