Saturday, October 18, 2008

Bawang Putih Bawang Merah

aku nyampah tgk cite neh.

sebab:

  • tak masuk akal
  • tak logik
  • overacting(blakon ckp sorg2)
  • muke puteri ngn mak bwg putih same(sbb org same kot)
  • bawng putih yg knon nye baik ade anak luar nikah
  • terlalu pjg bg sbuah mimpi
  • muke kksih bwg putih tak ensem lg suke wat muke pelik
  • bwg putih pkai bju putih jek
  • bwg merah pkai bju merah jek
  • kksih bwg putih amat lemah lagi lembik
  • bwg merah lg cun dari bwg putih
  • puteri yg knon nye ade kuase x mmbantu mne pon
  • ntah pape
  • buat ak kutuk cite neh bile tgk (TERtengok)
tapi;
aku ske lagu die.hehehe.

p/s:knape la ade siaran ulangan.restoren bke lak tuh.nk tak nak ak da tertengok n terkutuk.adeh.

5 comments:

Syalily said...

fuhhhh aku pangkah gila cerita tu.. bukan tu je.. semua cerita dari indonesia yang macam tu.. yang piliphine yang macam tu, yang thailand macam tu dan yang malaysia tak de idea nak tiru macam tu.. kutuk itu semua~~

eli.Suhaili said...

saya pun pangkah series indon. over dalam segala hal.

aRiDaN said...

bley buat grup neh
PANGKAH SERIES INDON!

Syalily said...

ko buat dulu

aRiDaN said...

baek2

dgan ini AKU jd presiden PANGKAH SERIES INDON !

jawatan kosong diperlukn!!

:
naib presiden
bendahari
setiausaha


plih la mne nak..